Sıkça Sorulan Sorular

Yeni bir internet başvurusu yaptıysanız, altyapı bağlantı işlemleri genellikle 7 gün içinde tamamlanır.

Mevcut internet hizmetinizi Migros İnternet’e taşıyorsanız, geçiş işlemleri ortalama 48 saat sürer. Onay sonrası modem kurulumunuzu tamamladığınızda internet bağlantınız otomatik olarak aktif olur.

Dijital sözleşmenizi e-Devlet üzerinden onaylamanız ya da dijital kurye aracılığıyla iletmeniz gerekmektedir. Sözleşme onayı tamamlanmadığı sürece diğer işlemler başlatılamaz.

Abone olduktan sonra dijital sözleşmenizi imzalamanız gerekmektedir. Dijital sözleşmenizi onaylamak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

  • Telefonunuza iletilen mesajın içindeki linke tıklayınız.
  • Kimlik doğrulamasını yapınız.
  • Giriş seçeneğini “İnternet Bankacılığı” olarak seçiniz.
  • T.C. kimlik numaranız ve kullandığınız bankanın 6 haneli mobil şifresi ile giriş yapınız. Linkin yönlendirdiği ekranda “İşletme Sağlayıcı Tipi: Haberleşme, İşletme Sağlayıcısı: Alfa İletişim” seçimlerini yapınız.
  • Eğer bu ekrana yönlendirilmediyseniz, arama kutucuğuna “Btk e-kayıt başvurusu onay işlemleri”
  • Başvurunuzu onaylamak için “onay bekliyor” aşamasındaki sürecinizi “onayla” seçimi ile tamamlayabilirsiniz.
  • Aşağıya doğru ilerleyiniz. İşlem belgesini onayladığınızı belirten kutucuğu işaretleyip “onayla” butonuna tıklayınız.
  • Bu şekilde dijital abonelik sözleşmeniz onaylanmış olur.

Yerleşik operatörün yoğunluğuna bağlı olarak saha ekipleri en geç 7 iş günü içinde adresinizi ziyaret eder. Ekipler gelmeden önce sizi arayarak bilgi vermektedir.

Kurulum randevusu sırasında adresinizde birinin bulunması gerekir. Siz evde değilseniz, yakınınızın adreste olması yeterlidir. Adreste kimse bulunmadığında kurulum gerçekleştirilemez ve süreç, yeni bir randevu oluşturmanız nedeniyle uzayabilir.

Başvuru sürecinizde seçtiğiniz modem markasına ait kurulum adımlarını sayfanın alt kısmında bulabilirsiniz. Yönergeleri takip ederek modeminizi birkaç dakika içinde kolayca kurabilirsiniz. Kurulum tamamlandığında hizmetiniz aktif hale gelecektir.

Kurulum adımlarını doğru uyguladığınızdan emin olun. Hala bağlantı yoksa cihazınızı yeniden başlatın. Sorun devam ediyorsa 0 850 800 0800 numaralı müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.